مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم برای جهش تولید، گفت: صدور پروانه‌های بهداشتی برای شرکت‌های دانش بنیان که قصد تولید محصولات سلامت نوآورانه دارند، تسهیل شده است.

دکتر طاهره عربی، مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با وبدا اظهار کرد: جهش تولید و افزایش کیفیت و کمیت تولید محصولات داخلی با افزایش مشارکت مردم و تولید کنندگان در بخش خصوصی محقق خواهد شد.

وی افزود: این مشارکت مجر به تولید محصولات و فراورده های سلامت محور مورد نیاز جامعه می‌شود و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز خواهد کرد.

دکتر عربی تصریح کرد: بدنه کارشناسی این مدیریت آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای و تخصصی به سرمایه گذاران محترم در این زمینه می باشد تا با کوتاه کردن زمان صدور پروانه های بهداشتی کالاهای سلامت محور، بتواند گام بزرگی در جذب سرمایه های سرگردان و انتقال آنان به بخش تولید و خود کفایی کشور بردارد.

وی همچنین از متخصصین و شرکت های دانش بنیان نیز برای تولید محصولات سلامت نواورانه دعوت به همکاری کرد و افزود: صدور پروانه های بهداشتی برای شرکت های دانش بنیان در این معاونت تسهیل شده است.


فاقد نظر