توافق نامه سطح خدمت
عنوان خدمت : پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مرتبط با اقلام سلامت محور
مقدمه:
همچنین برای احترام به حقوق شهروندان گرامی شکایات مربوط به داروخانه مورد بررسی قرار می گیرد .
هدف:
هدف از این توافق نامه سطح خدمات این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی قزوین، کیفیت تحویل کلیه خدمات برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
این بیانیه سطح توقع دوجانبه در خصوص این خدمات و مسئولیت های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می کند.
جمع آوری شکایات مردمی از طریق فرم های فیزیکی صورت می گیرد و در اسرع وقت پاسخ داده می شود.
اهداف فرآیند:
بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی از داروخانه ها
مسئولیت:
بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی:
مراجعین شاکی از داروخانه ها نیز به ارائه مدارک و ثبت کتبی شکایت خود ملزم می باشند.
دستاورد های اجرایی شدن فرآیند :
بررسی شکایات و رسیدگی به آن ها
هزینه و پرداخت ها:
در قبال تمامی کارهایی که در این حوزه صورت میگیرد هزینه ای دریافت نمی شود.
دوره عملکرد :
رسیدگی به امور شکایات بین 3تا 5روز کاری زمانبر می باشد.