parcham جهش تولید با مشارکت مردم

جواد حامی                   

کارشناس

عنوان شغل:   مسئول امور اداری

شرح وظایف :

  • نظارت بر حسن عملکرد کارکنان و ارزشیابی عملکرد آنها و گزارش به مسئول مافوق
  • انجام نظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از قبیل انتصاب ،ترفیع،مرخصی ها و سایر امور مشابه مطابق آیین نامه های مصوب
  • بررسی روش های مناسب ساده کردن مراحل انجام امور اداری از طریق حذف مراحل زائد و ارائه نتایج حاصل به مسئول مافوق
  • بررسی و کنترل فرمهای موجود مورد استفاده و طراحی فرمهای جدید با توجه به نیازهای پرسنلی
  • شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف اداری و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق
  • اعمال نظارت یا انجام امور مکاتبات اداری واحد و پیگیری نتایج آن
  • نظارت بر اجرای بخشنامه ها و مقررات مربوط به نظم و انضباط اداری و ورود و خروج کارکنان
  • همکاری لازم در تنظیم بخشنامه ها ،دستورالعمل ها و آیین نامه های مورد تیاز با مشورت و تایید مقام مافوق
  • سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  • تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحدهای مرتبط
  • همکاری و اقدام در تهیه و تنظیم نمودارهای سازمانی و تشکیلات تفضیلی سازمان و به روز نگهداشتن آنها
  • ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فرشته پور جعفر

فوق لیسانس علوم تربیتی

عنوان شغل : مسئول کارگزینی

شرح وظایف :

تهیه اطلاعات و سوابق کارمندان و ثبت در پرونده پرسنلی
صدور احکام پرسنلی اعم از تمدید قراردادها ارتقا رتبه و طبقه ماموریت ها و ...
تهیه و تنظیم لیست های حقوق اضافه کار پاداش و ... به صورت ماهانه و جمع بندی سالیانه
پیگیری تمدید ضوابط مستخدمین قراردادی و پیمانی
کنترل و پیگیری جهت رفع مشکلات سامانه کارا 2000 و گزارشگیری ماهانه و سالانه
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مهندس ابراهیم نیستانی                                                                                                     

کارشناس

عنوان شغل:  مسئول دفتر معاون غذا و دارو

شرح وظایف:

  1. ساماندهی امور اداری و دفتری معاونت
  2. دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
  3. تنظیم برنامه‌های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها
  4. تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه‌ها و مستندات مورد نیاز
  5. جمع‌آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
  6. پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط  
  7. اطلاع‌رسانی وقایع و اخبار مرتبط به معاون در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
  8. پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
  9. نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
  10. آماده سازی سالن جلسات از نظر سرمایش و گرمایش و نور، سیستم صوتی و رایانه و پذیرایی جهت برگزاری جلسه
  11. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شماره تماس : 5-32248001-058 داخلی 103

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مهدی اسدی 

عنوان شغل :مسئول دبیرخانه و مکاتبات وزارت 

شرح وظایف :

ثبت وارسال کلیه نامه های وارده و صادره در اتوماسیون اداری

-ثبت وارسال نامه های وارده -صادره از طریق شبکه دولت و اتوماسیون وزارت

-ثبت نامه‌ها  دراتوماسیون اداری و ممهور کردن با مهر اندیکاتور در قسمت پایین نامه و ثبت مشخصات، شماره، تاریخ و محل ارجاع در محل‌های تعیین شده در مهر

-تحویل، تفکیک و توزیع نامه ها، گزارش ها و سایر مکاتبات برای ارجاع به مقام های مافوق و واحد اقدام کننده و پیگیری آنها.

-دریافت و کنترل نامه‌های وارده از نظر وجود امضا، ارتباط نامه با معاونت و صحت تعداد پیوست‌ ها

شماره تماس : 5-32248001-058 داخلی 154 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

رضا علی ابادی

عنوان شغل :کارشناس it وفناوری اطلاعات 

شرح وظایف :

بهبود و توسعه حرفه ای فناوری اطلاعات و ارتباطات

- تهیه و تدوین و هماهنگی برنامه های امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات در سطح معاونت

- مطالعه، تحقیق و تهیه گزارش در زمینه های فناوری نرم افزاری  و ارائه پیشنهادات لازم به منظور ارتقای سطح کیفی نرم افزار معاونت

- انجام بررسی های راهبردی در زمینه طرح های جامع انفورماتیک و ارائه نتایج به مقام بالاتر

- انتخاب و طراحی پیکربندی سخت افزارها

- تهیه و تدوین مستندات و راهنمای مورد نیاز کاربران، راهبران و مدیران در استفاده از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری معاونت

- ارائه خدمات پشتیبانی سیستم های مکانیزه موجود در مجموعه نظیر سیستم های مالی، حضور و غیاب و نرم افزارهای پرسنلی و ...

- سرکشی و بازدید از واحدهای معاونت و پیگیری رفع موانع و مشکلات

  • انجام سایر امور محوله از سوی مافوق
  • شماره تماس : 5-32248001-058 داخلی 104

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آزاده ابراهیمی

لیسانس مدیریت 

عنوان شغل :مسئول آموزش و پژوهش کارکنان

شرح وظابف :

1- انجام نیاز سنجی آموزشی واحدهای تابعه معاونت غذا ودارو و جمع بندی و ارائه لیست نهایی به کمیته آموزش دانشگاه جهت طرح در جلسه.

2- پیگیری در خصوص ثبت و بارگزاری دوره های آموزشی مصوب شغلی (ضمن خدمت)، تخصصی و عمومی و هماهنگی با اساتید مطرح در هر حوزه جهت برگزاری دوره ها و ثبت سوالات وبرگزاری آزمون جهت همکاران حوزهای مختلف معاونت مطابق نیازسنجی تایید شده از طریق سامانه آموزش کارکنان و پیگیری برنامه های آموزش مدیران رده های پایه و میانی.

3- پیگیری برنامه های آموزش مدوام کارکنان وانجام مکاتبات و ارتباطات وهماهنگی با اساتید دانشگاه های مختلف جهت برگزاری از طریق سامانه آموزش مداوم دانشگاه.

4- پیگیری و هماهنگی فعالیتهای پژوهشی معاونت غذا ودارو، تعیین اولویتهای پژوهشی معاونت، هماهنگی با دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی و سایر مراکز تحقیقاتی در خصوص انجام پروژهای مشترک تحقیقاتی و پژوهشی و ارتباط با سامانه پژوهان دانشگاه.

5- تهیه و تدوین فرایندها و فرمهای استاندارد آموزشی مطابق با شغلهای تعریف شده در چارت سازمانی

6- پیگیری  آموزش مشتریان و ذینفعان معاونت اعم از مدیران واحدها و مسئولین فنی و جامعه هدف از راههای ممکن

7- پیگیری واگذاری آموزش به بخشهای غیر دولتی از طریق صدور مجوز موسسات آموزشی مطابق با ضوابط

8- اجرای مصویات و دستورات مافوق طبق ضوابط و مقررات

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید